Total Pageviews

Wednesday, January 12, 2011

2011 / 01 / 12

alfalfa chlorophyll
天然能量叶绿素 

This is a nutritional health drink 
Contains : chlorophyll  , R.O water  ,and permitted preservative
                 ( No sugar  , No cholesterol ,  No artificial colouring )
Product from : PHOENIX NUTRACEUTICALS SDN .BHD




这几天天气非常恶劣 , 热得让人讨厌.... 感觉好像活在烤炉里... =(
这个是天然能量叶绿素 ♥  听 说 喝 了 能 解 热 -。-
你懂为什么吗? 我不懂,太笨了 ==
不如你现在尝试喝了然后跑到太阳底下晒晒看... 
有了叶绿素你应该也可以与植物一样, using the energy from sunlight to produce sugar/ glucose.... =D
hahahahahhahahahha =)


其实它的功能是:
*helps promote the natural blood cleansing function of the body
*strengthens the liver and kidneys detox function
*disinfects and relieves heatiness
*support the production of hemoglobin


怎么好像在推销产品?
最近天气热嘛 ..... 该多多照顾自己....请别病着了 =)
我在担心我自己,请别生病,我会很幸苦=(
还有我的朋友,请照顾好自己,你们生病了我看了也辛苦。咯


今天没什么好发言,只是上开玩玩 =D
have a nice day 













No comments:

Post a Comment